Veel gestelde vragen

Hieronder een greep uit veel gestelde vragen die aan ons gesteld worden.
Staat jouw vraag hier niet bij neem contact met ons op via whatsapp of bel ons 038-2022662. info@dutchdjequipment als je liever wilt mailen.

- Ik heb mijn product na 3 werkdagen nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Kijk in de track & trace of je daar informatie kunnen vinden over jouw zending. Wordt je daar niet veel wijzer van bel ons.

- Het product is beschadigd binnen gekomen, wat nu?
Indien er schade aan de buitenkant van de verpakking te zien is, weiger dan de zending! Indien je het pakket wel accepteert kunnen wij de schade niet meer verhalen bij de bezorging en kunnen wij de schade ook niet aan jou vergoeden.

- Het product wat ik net heb ontvangen werkt niet, wat nu?
Vraag een retour aan door ons te bellen op 038-2022662. Wij zullen je dan vragen foto's en/of video te mailen waarop te zien dat het product defect is. In veel gevallen krijg je een vervangend product of wordt deze opgestuurd voor reparatie. Indien het defect buiten garantievoorwaarden valt kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Hier wordt je over geïnformeerd.

- Ik heb  een bestelling die ik graag wil retourneren, hoe die ik dat?
Binnen 14 dagen mag je een bestelling zonder reden van opgaaf retourneren. Het product dient in de originele verpakking te zitten.
Een aantal producten zijn uitgesloten van retour:
Software (licentie codes)
B-stock en demo producten
Verbruiksproducten die uit de verpakking zijn geweest zoals losse lampen, kabels, vloeistoffen (open verpakking) en flightcases/tassen/hoezen.
Producten met hygiënische voorschriften zoals gehoorbescherming, in-ear monitoring en hoofdtelefoons die uit de verpakking zijn geweest
Lees meer informatie en voorwaarden over retourneren op Verzenden, retourneren en reserveren.

- Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Onder de prijs staat een levertijd vermeld. Indien je zeker wilt weten dat een product op voorraad is bel ons op, dan kijken wij dit direct voor je na.

- De betaling via Ideal is mislukt, hoe kan ik toch betalen?
Het komt soms voor dat er een storing is bij Ideal. Je kunt alsnog betalen door de betaling handmatig te doen. Onze rekeninggegevens staan onderaan op de factuur. De factuur zit als bijlage bij de orderbevestiging. Of log in op je account en ga naar je bestelling.

- Waarom heeft Klarna heeft mijn aanvraag geweigerd?
Klarna voert een automatische (krediet)check uit wanneer je via deze betaalmethode wilt betalen. Indien deze geweigerd wordt dien je een andere betaalmethode te kiezen, je order wordt automatisch geannuleerd.
Waarom klarna je aanvraag weigert is bij ons niet bekend. Daarvoor kan je contact opnemen met Klarna.

- Ik wil graag via creditcard betalen, kan dat?
Nee wij accepteren geen creditcard. Ook geen paypal. Helaas hebben wij hier veel slechte ervaringen mee gehad. Meer informatie op: Betaalmethode

- Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren
Een bestelling die nog niet verzonden is kan geannuleerd worden door ons te bellen.
Indien een of meerdere producten speciaal voor je besteld zijn bij onze leverancier kan je de bestelling niet meer annuleren of retourneren.
Lees meer informatie over annuleren op Verzenden, retourneren en reserveren.

Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »