Verzenden, retourneren, reserveren
Algemene verzendinformatie
Wij doen ons best bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen die voor 14.00 geplaatst en betaald zijn worden diezelfde dag verzonden, mits het product op voorraad is. Indien een product niet op voorraad is wordt u op de hoogte bracht van de verwachte levertijd.
Betreft het een spoed bestelling neem dan eerst contact met ons op 038-2022662 of stuur een whatsapp bericht op hetzelfde nummer 038-2022662
Een dure DJset of complete geluidsset gekocht? Wil je meer zekerheid hebben dat het in goede orde aankomt? Kies dan voor verzekerd verzenden. Wij geven jouw bestelling dan af met extra verzekering (100% verzekerd tot €5500 per pakket). Mocht er toch iets gebeuren handelen wij snel en spoedig de schade af. Een extra service van ons.
Verzenden buitenland:
Naar het buitenland (met uitzondering van België en Duitsland) is verzending volledig op eigen risico. Wij dekken geen kosten bij schade of verlies. Er kan in sommige gevallen gekozen worden voor verzekerd verzenden. De kosten worden achteraf berekend. Wij informeren je hier per mail over.
Indien je het niet eens bent met deze kosten, kan je de order natuurlijk annuleren.
Zware en grote pakketten
Voor pakketten die zwaarder zijn dan 30kg of afwijkende afmetingen hebben, kunnen extra verzendkosten worden berekend. Dit doen wij achteraf, nadat u uw bestelling heeft geplaatst. U krijgt hier per mail bericht over. Bent u het niet eens met de extra verzendkosten, kunt u de bestelling natuurlijk annuleren.
Bestelling ophalen in onze shop in Wezep
Heeft u er voor gekozen om uw bestelling op te halen, dan krijgt u daar vanzelf bericht over wanneer uw bestelling klaar staat.
Retourneren
Na ontvangst kunt u het product 14 dagen uitproberen. U heeft het recht om producten zonder opgaaf van reden te retourneren. Indien u uw bestelling wilt retourneren dient deze in de originele verpakking teruggestuurd worden. U bent verantwoordelijk voor het juist en degelijk retourneren van het product. Verzendkosten en eventuele schade zijn voor uw rekening. Neem eerst contact met ons wanneer u de bestelling retourneerd. Wij maken dan een retourorder voor je aan.
Producten niet die geretourneerd kunnen worden:
Software
Backstock en demo artikelen
Wij doen ons best bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen die voor 14.00 geplaatst en betaald zijn worden diezelfde dag verzonden, mits het product op voorraad is. Indien een product niet op voorraad is wordt u op de hoogte bracht van de verwachte levertijd.
Betreft het een spoed bestelling neem dan eerst contact met ons op 038-2022662 of stuur een whatsapp bericht op hetzelfde nummer 038-2022662
NL spoedverzending - Volgende dag voor 12 uur bezorgd.
Ook voor spoedverzending geld dat de bestelling voor 14:00 geplaatst en betaald dient te zijn. Logischerwijs dient het product op voorraad zijn.
Dit is niet mogelijk voor bezorging op zaterdag en zondag.
Let op: het is erg druk bij alle vervoerders. Het kan daardoor voorkomen dat de bezorging langer duurt dan vermeld. Hier hebben wij geen invloed op. Heeft u uw bestelling na 3 werkdagen na verzending nog niet ontvangen? Laat het ons weten.
Een dure DJset of complete geluidsset gekocht? Wil je meer zekerheid hebben dat het in goede orde aankomt? Kies dan voor verzekerd verzenden. Wij geven jouw bestelling dan af met extra verzekering (100% verzekerd tot €5500 per pakket). Mocht er toch iets gebeuren handelen wij snel en spoedig de schade af. Een extra service van ons.
Verzenden buitenland:
Naar het buitenland (met uitzondering van België en Duitsland) is verzending volledig op eigen risico. Wij dekken geen kosten bij schade of verlies. Er kan in sommige gevallen gekozen worden voor verzekerd verzenden. De kosten worden achteraf berekend. Wij informeren je hier per mail over.
Indien je het niet eens bent met deze kosten, kan je de order natuurlijk annuleren.
Zware en grote pakketten
Voor pakketten die zwaarder zijn dan 30kg of afwijkende afmetingen hebben, kunnen extra verzendkosten worden berekend. Dit doen wij achteraf, nadat u uw bestelling heeft geplaatst. U krijgt hier per mail bericht over. Bent u het niet eens met de extra verzendkosten, kunt u de bestelling natuurlijk annuleren.
Bestelling ophalen in onze shop in Wezep
Heeft u er voor gekozen om uw bestelling op te halen, dan krijgt u daar vanzelf bericht over wanneer uw bestelling klaar staat.
Retourneren
Na ontvangst kunt u het product 14 dagen uitproberen. U heeft het recht om producten zonder opgaaf van reden te retourneren. Indien u uw bestelling wilt retourneren dient deze in de originele verpakking teruggestuurd worden. U bent verantwoordelijk voor het juist en degelijk retourneren van het product. Verzendkosten en eventuele schade zijn voor uw rekening. Neem eerst contact met ons wanneer u de bestelling retourneerd. Wij maken dan een retourorder voor je aan.
Producten niet die geretourneerd kunnen worden:
Software
Backstock en demo artikelen
Verbruiksartikelen zoals losse lampen, kabels uit de verpakking, open gemaakte vloeistoffen en flightcases uit de verpakking/doos.
Producten met hygiënische voorschriften zoals gehoorbescherming, in-ear monitoring en hoofdtelefoons die reeds gebruikt zijn
Producten met hygiënische voorschriften zoals gehoorbescherming, in-ear monitoring en hoofdtelefoons die reeds gebruikt zijn
Annuleren
Wilt u een zojuist geplaatste bestelling toch annuleren?
Een bestelling kan niet meer geannuleerd wordt als deze al verzonden is.
Een bestelling kan niet geannuleerd worden wanneer wij speciaal voor u een bestelling hebben geplaatst bij onze leverancier. Hier is vooraf met u over gecommuniceerd per mail.
Let op: Een bestelling kan alleen telefonisch geannuleerd worden. Wij zullen uw annulering dan verwerken in uw klantaccount, waarna u het betaalde bedrag binnen 7 dagen retour ontvangt.
Wij nemen geen annuleringen via de mail in behandeling.
Wilt u weten of en hoe hoog de aanbetaling is? Bel of whatsapp ons op 038-2022662 of stuur een email naar [email protected]
Wilt u een zojuist geplaatste bestelling toch annuleren?
Een bestelling kan niet meer geannuleerd wordt als deze al verzonden is.
Een bestelling kan niet geannuleerd worden wanneer wij speciaal voor u een bestelling hebben geplaatst bij onze leverancier. Hier is vooraf met u over gecommuniceerd per mail.
Let op: Een bestelling kan alleen telefonisch geannuleerd worden. Wij zullen uw annulering dan verwerken in uw klantaccount, waarna u het betaalde bedrag binnen 7 dagen retour ontvangt.
Wij nemen geen annuleringen via de mail in behandeling.
Wilt u weten of en hoe hoog de aanbetaling is? Bel of whatsapp ons op 038-2022662 of stuur een email naar [email protected]